Onsdag!

Massagen var underbar, behövde verkligen det! Hade 4 muskelknutor och allmänt spänd. Usch! Men nu känns det bättre ;) Skönt. Har nyss ätit, blev omelett som stod på menyn. Ska ju äta massor med julmat om någon timme! Haha, måste spara mig till det. Var ute en runda innan, inom Nova och bytte en tröja :) Sedan hälsade jag på Mok, min farbrors fru som öppnat massage & naglar här i Klippan. Drack världens godaste Thaikaffe ;) Love it! Och så planerade vi lite med mina naglar, så ska få dem fina innan nyår :) Hon är verkligen proffs. Nu ska jag bränna en skiva sedan packa lite och duscha :)



Jag har ett sånt lyckorus i kroppen och känner mig verkligen på topp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0