Min Lediga Onsdag!

Ja, rätt skönt. Ska börja tvätta vid 12, få undan berget! Haha.. Sedan blir det luncha med Mamma och Gunilla :) Får se vad klockan blir när jag är färdig med allt, kanske åker jag en runda till Familia och fixar det sista. Imorgon är det dax för äventyr med Sara, alltid lika skoj! Är så himla glad att jag fått chansen att lära känna henne och att vi fått så bra kontakt, hon är underbar!

Blev helt plötsligt ledig till lördag, skönt. Men har en massa småärende varje dag typ, hehe! Sånt som måste göras. :)


Hörs senare.



Kommentarer
Sara

Jag är lika glad :) Älskar dig gumman <3

2009-12-19 @ 23:21:42
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0