Mera snö !

Det är så mysigt med all snö. Blev en god lunch med Mamma, Gunilla, Malin & Sandra på den nya kinarestaurangen. Tog wokad fläskfile med ris & sweet chili. Mums var det! Sen blev det Nova & Netto en runda innan det var dax att gå hem och ta tvätten, hehe. Har även hunnit damma, dammsuga och torka golven här hemma. Väntar på den sista tvätten nu sedan blir det inom jobb och därefter bussen till Familia. Ska möta upp Fia där så ska vi gå ett varv och ta en mysig fika, längesen jag träffade henne nu! Så det ska bli skoj. Sedan är det hemåt igen och slå in julklappar och måla mina naglar. :) haha!

Men uppdaterar mer senare om min eftermiddag :) Hihi.


Längtars tills på måndag, då ska jag fixa till mina naglar hos min farbrors fru här i Klippan. Så dem är fina till jul & nyår. I like ! :)


Hörs sen...




Kommentarer
fiia

åååh , det är minnen det (: Och minnen vii ska fortsätta bygga på (: är så glad att jag har dig i mitt liv <3 love love <3

2009-12-17 @ 23:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0