Guldstjärna till mig.

Orkade inte för mycket efter jobbet igår, la mig på soffan och läste lite i min bok, är halvvägs nu.. Tror jag kommer läsa ut den inom några dagar :) haha! Sen blev det in i bingen somnade direkt.

Jobbade 8-14 idag sedan gick jag direkt till doktorn, tog blodprov.. Hörde ni? Blodprov, helt själv.. Hade ingen med mig som kunde hålla min hand. Nä, men kände av en allergisk reaktion igår efter jag ätit nötter och tomat.. Så dem ville kolla om det är så, var ju inte beredd på ett blodprov liksom, men det var ju bara att le och försöka se bekväm ut. Höll på att svimma ett tag men dem tog bra hand om mig :) Så nu är jag jättestolt att jag lyckades med det, provsvaret kommer nästa vecka...


Nu är jag hemma, ska byta om och gå till gymmet en runda sedan hem och duscha.. Ska åka med brossan till Väla och fixa lite julklappar :) Och det mysigaste av allt är att jag ska hem till min älskling och sova med honom inatt. Mys!

Hörs senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0