Vilken dag.. haha!

Jobbade till 13.00, sen vart det hem och byta om snabbt som tusan. Gå till bussen och åka till Familia, tillbringade hela eftermiddagen med Malin där. Jättemysigt! Skrattat, shoppat och fikat.. Har nog aldrig gått på Familia så länge som vi gjorde idag, haha. Men vi sa att det var en stressfri eftermiddag. Vi hade all tid i världen och så sant som det är sagt. Tack för idag, gumman! Hittade massa fint, och slängde över pengar på sparkontot direkt när jag kom hem. Så nu ska jag ligga lågt ett tag. Snåla med andra ord! Behövs nu när det snart är dax för tatto och ny mobil ;D hehe.

Vi spelade lika mot maff idag, jäkla skit. Men med handen på hjärtat, vi är Skånes stolthet! HIF ♥

 

Saknar min älskade Thobias. ; / Så tomt utan honom.. Hoppas veckan går fort så det kan bli min lediga helg. Är inne i dem jobbiga veckorna på schemat nu, bara jobb jobb jobb! Suck..


Nä om man skulle ta och packa upp sina fynd kanske? :) Hihi.


puss & kram.




Kommentarer
Mauhliin

Tack så j*vla mycket för idag hahahaa, hade ass roligt, speciellt busschaffören hahaha :p <3

2009-09-01 @ 00:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0