Torsdag !

Godmorgon på er !

Jag har sovit jättegott med min älskling. Det är så underbart att få ha honom vid min sida! Ska strax göra ve mig, gå och ta ut pengar och lämna det till Sandra. Sedan ska jag promenera upp till älskling föräldrar och sedan åka hem ! Jobba ikväll 14.30-22.00. Puhh!

Min lediga onsdag var superbra, hade jätteskoj igår. Efter älsklingen kom hem tog vi oss en dusch, därefter mötte vi upp Nille, sen hämtade vi upp Preve och åkte hem till Persson för att hälsa på honom. Drack lite kaffe och snackade! Sedan körde vi hem till Mickis föräldrar och mötte upp henne där. Kom fram till att vi var superhungriga, så vi stack ner till Puben och åt en fläskig pizza. Mums! Satt kvar därute och snackade ett tag efter. Nice! Sen gick jag & älskling hem, strax därefter kom Sandra & Nille, grabbarna skulle spela lite fifa och jag & sandra satt och snackade. Hehe! Efter det somnade jag & hjärtat gott. Haft en jättebra dag!


Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Michaelas födelsedag. GRATTIS VÄNNEN !


Kommentarer
Erika

Ja absolut :) Jag är bara hemma i helgen. Älskar dig! puss

2009-08-20 @ 12:12:24
URL: http://erikaroos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0