Skitväder.

Har jobbat halva dagen, rätt seg i huvudet. Åkt på en jäkla förkyldning och hosta, störigt eftersom vi reser till Kreta på lördag. Får hålla tummarna att det går över tills dess! Annars rullar det på, fullt upp hela tiden. Jobbar och jobbar typ! haha. Ska strax åka till Rusta och lite sådant med Josse, sedan ikväll kommer Sara till mig och sover här :) Trevligt! Ska försöka packa lite smått nu varje dag eftersom jag jobbar.. Ibland springer tiden iväg för fort!


Malin kommer till mig imorgon, vi ska umgås lite innan jag åker ju.. Vi ska nog ha lite manikyrdag innan det är dax för mig att jobba natt! Trevligt, hihi.


Nepp, nu ska jag platta håret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0