Jag är lycklig !

Det bubblar inom mig, känner ett stort lyckorus. Helt magiskt! Känner att livet är bra, tycker att jag varit duktig på jobbet idag, tar tag i saker så det blir gjort och så. Och vet ni vad, när man känner såhär så ska man berömma sig själv jättemycket. :) Jobbade över 1 timme eftersom jag inte är där på en vecka nu, det behövdes göra lite. Sen gick jag inom Nova och handlade 3 par trosor. Riktigt sköna är dem! Sen blev det hem och städa hela lägenheten, så slipper jag det när jag kommer hem från resan. ; ]  Om cirka en timme är det dax och tvätta undan berget.. Haha! Har ju hur mycket som helst, sedan packa den där resväskan, har stora problem.. Vill ju ha med mig hela garderoben ; O Hum!  Inte lätt, hehe. Och sen kommer kanske brossan med sin supersöta lilla vovve. Hoppas det, vill ju träffa dem innan jag åker! Men vi får la se.


Igår blev det frissan med Mamma efter jobb ju, skönt att få klippt sig. Blev lite blonda slingor och så igen, men nästa gång ska vi lägga i lite mörkt i underhåret. Tror det kommer bli skitsnyggt. Sen blev det en runda i stan med Mamma, vi shoppade lite på Gintricot, fick massa fint av Mamma <3 . Sen åkte vi till Klippan, käkade på Chaplin och därefter hem till mig, satt på balkongen hela kvällen och bara snackade. Älskar dig, Mamma! Du är den bästa i hela världen, vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Det är som du säger till mig; Min dotter, men även min vän. ♥

Jaha, kan ni tänka er.. I övermorgon är vi på Kreta. Helt otroligt, har längtat jättemycket och snart är det dax! Kommer dock vara nervös. Men har två underbara människor med mig vid min sida, så det kommer gå bra!

Ser fram emot morgondagen, ska träffa Michaela då. Längesen nu, saknar dig, vännen !




Kommentarer
Erika

Hej gumman! Jag mår bara bra, själv då? Klart jag kan fixa din blogg, säg när du har tid och så! Jag kan för det mesta hela tiden. Puss! :)

2009-08-06 @ 16:04:28
URL: http://erikaroos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0