Jag är duktig.

Hej på er!

Morgonen började lite segt, hade ont i hela kroppen när jag vaknade. :( Älskling var söt och köpte bullar. Sen tog vi oss en promenad upp till hans föräldrar. Fikade, mycket trevligt! Sen kom Daniel och hämtade mig, körde hem till honom.. Jag blev hans städhjälp, snäll som man är.. Städat hela hans lägenhet samt busat med vovvarna. Stack iväg och handlade inför grillandet som väntar :) Är superduper sugen på mat nu, Haha! Sofie kommer strax och hämtar oss sen är det hem till Pappa som gäller, han som står för grillandet ikväll.. Har bjudit med malin oxå, så nu sitter hon här och smaskar mig i örat med sitt tuggumi. ; D Hahaha!

Saknar min älskling massor, är världens lyckligaste med honom <3


Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0