fredagsmys.

Hej bloggisar!

Äntligen är fredagen här, och jag är hemma från jobb :) Skönt! Ska ta mig i kragen strax och gå till affären sen dammsuga. Inväntar min älskade som ska komma till mig sen. Det innebär en massa kärlek & mys ikväll! Underbart. Blir att vi lagar något gott och hyr en film kanske? :) Hihi. Mys!


Gårdagen blev bra. Jag och Älskling gick upp till Puben och käkade, tog min efterlängtade pasta cabonara. Mums! Efter ett tag kom Preve och Nille dit, spelade lite på maskinerna. Jag stoppade i en 20 lapp för skojs skull och plockar ut 170 kr. Turnylle! Haha.. När Michaela kom hem från jobb stack vi ut till Crossbanan och kollade lite när Nille och Preves bror körde. Riktigt fett, men ser väldigt läskigt ut. Haha! Efter det körde vi tillbaka till Billesholm köpte godis och kollade film, var en supertrevlig dag. :)

Bion får bli i nästa vecka ;P haha...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0