En massa energi.

Morgonen var lugn, började dagen med att göra en omelett som jag åt till Våra bästa år. Haha! Härligt, sen bytade jag om och fixade till mig lite. Satte på kaffe och därefter kom Sara & Lotta. Vi hjälptes åt med att byta gardiner och fixa här. Blev en lyxig fika på det hela sen oxå. Mums! Resultatet blev skitsnyggt. Vi är så duktiga.

Älskling är hemma från jobb, nu ska vi fixa något att äta sen blir det nog att vi hittar på något med Michaela och Preve. Hihi! Ska bli skoj, jag är jättesugen på bio, men får se om dem andra lockar på det ; ) Annars får det bli bio en annan dag. =)

Nä, nu ska vi äta något smaskigt.


Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0