0,01 % energi kvar.

Godmorgon!

Haft fullt upp sen vovvarna kom igår, inte hunnit blogga något. Har varit en massa mys, bus och skratt! Underbara små liv. Igår köpte jag & älskling en film, Män som hatar Kvinnor. Var ju bara skit på tvn så.. Den var faktiskt bra, inte som jag förväntat mig, men ok! Sedan blev det sängen, vovvisarna sov uppe hos oss. Mysigt! Blev väckt 06.20, då var det kissepaus. Hehe, lagom trött. Men la mig ett litet tag till efter sen kunde jag verkligen inte somna om. :) Ska hitta något att äta strax, sen är det ju jobba natt som gäller. Måtte jag få mig lite energi tills dess :) Puss & Kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0