Ugglor i mossen.

Japp, hemma och inväntar tiden.. Jobba natt idag! Segt, hade velat vara ledig och mysa i solen en massa. Men nej, plikten kallar!

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.. När vi kom till Billesholm stannade vi hos tobbes föräldrar ett tag och njöt av solen på deras altan. Mkt trevligt! Sen kom Josse & Rickard och hämtade oss, begav oss ner till älskling. Öppnade första ölen, sen gick vi ut för att grilla. Men det var kallt & solen var borta. Så vi sket i det. Gick hem till älskling och lagade maten istället ;P Engångsgrillar är ett jävla skit. Sen kom resten av gänget, drack och flippade lite ;) Alltid skoj. Men jag orkade tyvärr inte alkolisera mig mer än första ölen, var inte så sugen. Var mest trött och åter trött. Vid tolv tiden gick alla vidare och vi somnade gott. :) Får ta igen det nästa helg om det är väder till det!


Blev en mysig frukost med hjärtat imorse och en omgång fifa.


Nu ska jag faktiskt gå till jobb. Ha en bra dag!


Kommentarer
Anonym

Jag och Linda pratar om att dra till stan på lördag om du är sugen på att hänga med =) saknar dig hjärtat

2009-04-13 @ 12:51:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0