Torsdag.

Igår tog jag & Tobbe som sagt en promenad. Vi hamnade en runda hos Josse och hälsade på :) Alltid lika trevligt. Sen gick vi inom affären och handlade på vägen hem sen blev det tvätta som gällde. Skönt att ha kläder igen! Sen hämtade vi mat från Chaplin och tittade tv. Mysigt!


Har redan packat min nattväska, ska bara byta om sen är jag färdig. Ska följa älskling till tåget och därefter möta upp Josse, hon skulle inom systemet och handla till vin lotteriet vi ska ha på jobb idag sen är hon en ängel och ska följa med mig inom Nova och se hur klänningen sitter. :) Jag tyckte den var superfin men är inte van vid klänning direkt så behöver hennes råd & hjälp! Tihi. Sen blir det som sagt jobb för hela slanten.


Jag längtar som tusan tills imorgon då ska jag, Sara & Josse köra ner till Malmö och kolla in det nya köpcentret. Ska bli skojs! Se om jag hittar något skoj och i bästa fall hittar jag något att ha på mig på lördag när vi ska fira Steffi. ; p

Nu ska jag slänga in räkningar, suck...


Kommentarer
Hanna

åh...du får berätta om de är oki=)tänkte sj kika ut där,men kan du möjligt viss adresen dit?då kan man hitta vägen på kartan på eniro=)poss

2009-04-23 @ 10:24:53
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Anonym

nej de var de inte iheller ;) hihi.

2009-04-24 @ 19:39:17
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0