Skärpning ! !

Ja, nu är det dax för mig att ta tag i mitt liv, om man kan uttrycka det så? Jag ska inte äta en massa onyttigt, röra på mig som aldrig förr.. Gymmet kan jag tyvärr inte komma igång med denna månaden! Får vänta tills nästa löning eftersom dem har höjt priset.. Suck! Men visst kan man röra på sig ändå? Absolut. När det är såhär underbart väder är det ju bara till att promenar en massa. Så idag gott folk, nu blir det ändring för hela slanten! Upddaterar er så gott jag kan om hur detta går. Hehe! Idag ska jag vara flitig att städa hela lägenheten med, känns bra. Sen blir det jobba 15-21.30!


Ha en superbra dag.





Kommentarer
Hanna

åh lycka till...kommer gå super bra=)kram

2009-04-07 @ 16:01:14
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0