Shopoholic!

Hemma efter min jobbekväll. Är helt seg i huvudet! Men nu är jag ledig ons-tors.. Skönt. Gick och hämtade ut mitt paket från H&M innan, ååh vad jag tycker om att shoppa. Tror nästan jag är shopoholic.. Ska pröva dem nya kläderna innan jag lägger mig. Hoppas allt passar! :) Menmen, nu ska jag dricka upp mitt vatten sen slänga mig i sängen och kolla några avsnitt The Hills! Längtar ju så himla mycket tills imorgon så bättre att lägga sig så går tiden snabbt. Blir frissan imorgonbitti sen kommer min älskling in till stan och möter upp mig, kanske tar vi en glass i hamnen och myser? Skriver om det imorgon. Sov gott allihopa!



     är världens lyckligaste <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0