Plåga mig, gör det!

Godmorgon. Uppe tidigt eftersom jag jobbar, känner inte för det alls idag. Vill bara gräva ner mig faktiskt! Har så väääldans ont, fått urinvägsinfetion igen. Måste bara måste till apoteket idag, fan ta dem om dem inte har öppet! Då dör jag. Men annars är allt på topp, ser fram emot vår grillkväll enormt mycket. Ska bli skojs! Igår hade jag & älskling en lugn hemmakväll, det är så mysigt. Nepp, hörrni, nu ska jag ta något att dricka sen promenera bort mot jobbet.


Det finns vissa saker jag inte förstår? Men hur skulle livet sett ut om allting var självklart! Hihi.


Hörs..


Kommentarer
Josse

Naw inte igen...tycker synd om dig gomms..

Fy vad skojs det ska bli ikväll wwii

2009-04-11 @ 11:48:17
Sara

Shit, urinvägsinfektion igen? Jag tycker också väldigt synd om dig :(

2009-04-11 @ 14:32:12
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0