Moving on

Körde till Tobbe igår. När Sara kom hem stack vi till Väla, åt Mcdonalds och gick en runda på H&M. Sen körde vi bort till Rusta & handlade lite där. Sen hem och så åt vi kvällsmat sen gick vi med Batte en runda i skogen, mys. Efter ett tag gick jag & älskling hem till honom. Lånade några filmer av Nille. Blev att vi tittade på Marley & Jag.. Superbra film!

Imorse hämtade Mamma mig, så körde vi & jobbade. Är hemma nu, rätt stressad. Ska duscha & fixa till mig nu, sen möta upp min kära Josefin. Vi ska köra till Väla en runda! Trevligt. Sen ska jag med Mamma hem ikväll & sova där. Känns väldigt konstigt, kommer inte sova hemma en enda gång denna veckan. Haha! ;p Sånt är det ibland. Ska försöka hinna sola ikväll oxå. Känner mig lite blek!


Nepp, nu har jag bråttom.


Sarah Dawn Finer - Moving On.. Har fastnat helt för den låten nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0