Mjaaa..



Lördag: Igår var jag rätt trött, men vädret fick mig att vakna till liv rätt snabbt. Vi bestämde oss för att grilla hemma hos älsklings föräldrar. Det var jättegott & mysigt. Slappade i solen! Sen gick vi hem igen, inom Sandra en runda och snacka sen slängde vi igång en film och jag typ somna direkt. Haha!

Idag blev det lite sovmorgon. Mot förmiddagen kom Mickis & Preve en runda, alltid trevligt. Sen åkte jag & älskling med Sandra & Nille till hyllinge. Blev ett varv på familia sen maxi och handlade mat! Har varit en mysig helg & ett stort plus med det fina vädret.

Nu ska vi slappa lite, sen kommer Sara på en ciggeluring. Sen skulle vi nog till Sandra & Nille en runda. Men innan dess ska jag köpa mig en glass, för det har jag varit sugen på sen igår! :) hihi.


Måste bara tillägga att jag har verkligen ett gäng underbara vänner. Är så glad för det!

Puss & kram.


Kommentarer
Sara

Tack för en rolig och mysig helg gumman =) <3

2009-04-05 @ 21:29:06
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0