Mer solsken.

Det tycker vi om. Älskar detta fina väder! Just nu sitter jag här och bloggar lite, samtidigt som tvn är full igång. Älskling är ute & går en runda med Preve. Dem är så duktiga så! Tänkte strax sätta mig på balkongen en runda och bara njuta såhär innan man ska jobba.. :)

Nu ringde tobbe precis, han ska komma med frallor :) Han är så söt.

Idag är det premiär på Olympia. Kom igen, HIF !

Måste bara berätta att igår hjälpte Mickis mig, jag ska byta mitt comviq till halebop så ni vet det. Men det lär väl ske i veckan! Meddelar er. Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Sara

Sv; Jaa ni tog mycket väl hand om mig och det känns bra att vara där faktiskt! Kreta kommer bli bäst :P (får jag hoppas) haha. Puss

2009-04-06 @ 22:37:47
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0