Lalalala..

Avsultat mitt pass för idag. Sitter och tar d lungt i min kära soffa nu! Känner mig helt slut i kroppen, frösen & allmänt krasslig. Avbokade min massage idag. Ska ta mig en dusch snart, en varm en. Sen ska jag nog köra till min älskling!


Måste bara berätta om min Mustang tur med Pappa. Vi körde en lång runda, massa landsvägar. Ut till farmen och tog en fika. Pappa är med i motorcykel klubben där! Mkt mysigt ställe. Sen körde vi via Landskrona och in till staden. Sofiero & glass nästa. Gottit! Sen vidare till Billesholm, hem till Tobbes föräldrar & drack kaffe. Sen tog vi oss en sista runda fast då åkte Sara oxå med. & den lilla krabaten fick köra bilen oxå, före mig! ; D Hihi! En helt underbar dag, efter Pappa hade åkt stannade jag kvar & umgicks med Sara. Sen körde vi & hämtade Tobbe och Nille i helsingborg. :) HIF tog hem vinsten ännu en gång, nu ligger vi etta.. Gött! Hoppas vi vinner mot Hammarby på torsdag oxå.


Nej nu ska jag göra något vettigt. Tack & hej!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0