Heja HIF!

Välaturen med Josse blev mycket skojig som alltid. Hihi! Hittade äntligen ett par sommarskor. Superlycklig. Fick även med mig hem; Bodybutter med doft av Kokos, Bh och två tröjor. Jättesnyggt!
Är hemma hos Mamma nu, åt hamburgare från kiosken innan. Det var mums! Nu ligger jag i soffan och kollar tv i mellanåt. Ska ju som sagt sova här inatt eftersom vi ska till sjukhuset imorgonbitti, ska röntga halsryggen då. Sen blir det jobba kväll & efter det hem till min älskling! Saknar honom så. Nu återstår min lediga helg, så underbart. Hoppas solen håller sig framme massvis!  :)

Inatt kommer Brossan & Jim hem från Thailand. ; P

Håller tummarna för HIF ikväll..

Ha det bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0