Goda nyheter :D

Åååh vilken underbar dag. Inte nog med det underbara vädret, tjatig jag vet men det är ju så härligt! Gick en runda till jobb och hälsade på nu ikväll. Mamma berättade en god nyhet.. Jag har i några år nu försökt få tag i en familj som jag ofta var barnvakt till förr, men utan resultat! Blev som en i familjen eftersom jag ofta var där. Dem flyttade tillbaka till Danmark och har inte pratat med dem sen dess. Men Mamma hade tydligen sprungit på Brian idag (pappan) och fått deras nummer. Så jag är superlycklig, ska helt klart ringa dem i helgen. Det visade sig att Brian bodde här i Klippan och hade barnen varannan helg! Kan det bli bättre? :D Saknar dem små liven ju. Daniel & Andreas, men dem är ju inte så små längre. 13 & 9 år. Kommer vara jättenervös när jag ska träffa dem men det är det värt! Tydligen minns dem mig rätt bra, mamma berättade att dem pratade om mig hela tiden.. Särskilt Daniel som är äldst. :) superskoj!

Har varit flitig här hemma med min älskling idag.. Städat, ändrat om lite, putsat fönster och massa annat! :) Man känner sig så duktig. Hihi!

Här kommer före & efter bilderna på tatueringen på benet..



  före




  efter.


Kommentarer
Emma

vaa har du fått tag i dom? :D fan va roligt! jag saknar dom som fan :/

2009-04-02 @ 14:55:22
URL: http://emsaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0