Ett ord, en kärlek... HIF !

Vårt underbara Helsingborg tog hem det idag.



Härligt att vakna till sol idag igen.. När älskling kom hem så käkade vi frallor som sagt, gottigott. Sen tog vi vårt kaffe och gick över till Sandra & Nille. Stannade där i några timmar och flabbade! Sen gick vi hemåt och gjorde ve oss. Vi hann även med några rundor fifa, blir helt galen på det spelet ibland. Haha! Men ack så skoj. Sen var det vår tur att få besök, Sandra & Nille kom. Men jag & sandra planterade oss på balkongen och njöt av solen. :) Trevligt! Men kom Sara den underbara och hämtade upp mig, så rörde vi oss mot Klippan. Hihi!

Är hemma nu från mitt jobbepass. Haft en superbra dag,  jobbat med både Josse & Sara :)  Var rätt skönt att komma hem, helt slut i huvudet nu. Tror det är migrän på gång! Så får la ta en tablett sen se om jag ska sova eller sitta här ett tag till. Har ju trots allt sovmorgon imon! ;p   Aldrig fel.

Jag Älskar Dig, Thobias <3


Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0