22 April

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Men ibland hinner man inte med riktigt! I måndags blev det grillning hemma hos Pappa tillsammans med Daniel & Thobias. Det blev svingott, sen såg vi en film oxå! Igår innan jobb gick jag & älskling inom Treklövern & valde ut tapeter till hallen och sovrummet. Kommer bli jättefint. Sen tog vi oss en runda och jag lyckades skaffa mig skoskav. Verkligen hatar det! Så håller mig till slipin skor nu, haha.. Hoppas solen är gullig och håller sig framme några dagar.  : )   Har jobbat klart för idag, återstår tvätta och en promenad med älskling. Vi är så duktiga så. Gick en runda igårkväll med när jag hade slutat jobba! Skönt.

Jag ska dra med älskling in på Nova oxå idag, har hittat en jättefin fin fin... klänning som jag bara vill HA ! Ska testa den och sitter den bra så lägger jag undan den tills på fredag! Hihi.

Ha det bra allihopa.



Kommentarer
Sara

Hjälp... Jag vet inte vad jag ska ha på mig på lördag :o!! haha

2009-04-22 @ 21:30:01
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0