the first cut is the deepest.

jaha, onsdag och jag är leeedig hela dagen :) skönt..
ska strax ta mej slappekläder, ner till körskolan sen sola.
senare blir det bussen till hyllinge, möta malin och fixa present till magnus. ;D
fika & snakka skit hinner vi nog oxå med.

usch vad jag längtar till fredag. då får jag äntligen träffa min älskade thobias! saknar ju honom, men så är det när man jobbar om varandra ; / .. älskar dig, hjärtat!


sitter och tänker rätt mkt,  drogerna tog ett liv. vår johan är borta ! det är inte rättvist, världen är fan helt knäpp. det borde vara totalt förbjudet eftersom det är så farligt. ;( han var bara 24 år gammal. hela livet framför sig? lider med hans familj. det kunde varit vi, om inte daniel hade bestämt sig för att ta tag i sitt liv.
 men tyvärr hinner inte många inse det i tid ! !



nej, nu ska jag bara vänta och vänta tills jag får ett svar på lägenheten ! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0