onsdag

är ledig idag & imorgon. :) strax kommer micke och besiktar lägenheten, sen blir det bussen till staden  för att klippa mej :) sugen på något nytt. well see. !  sen ska jag bege mej mot billesholm, hänga runt med sara lite ;p för sen ska vi in och titta på HIF ; D .. heja heja !

sen hänger jag med tillbaka till billesholm och sover hos mitt hjärta. saknar ju honom ! ! ; (


imorgon är det dax för lön & naglar :) ska väl promenera inom brossan en runda med, och snakka lite. passa på när man ändå 'är ute !


fia kom till mej igår, hjälpte mej och mami att packa. uschfy, med saker här är. ;( shoot me. . men nu är typ allt tömt utom garderoben ;p   men den får jag ta i helgen .. hihi ! !


Älskar min thobias mest av allt. finns ingen som honom. jag är världens lyckligaste !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0