Helgen händelser ...

Hejhopp på er !!


helgen är över, har varit hos min älskling sen i fredags.. Underbart !
blev massa mys med film & se.

i lördags var det upp tidigt.. jobbade på klädis 10-13 !
mötte pappa efter, åt en ostburgare på sibylla :)
sen hem till älsklingen igen. duschade & fixade till oss,
sen blev det 20 års fest hos michelin. min tösabit <3 mkt trevligt hade vi ;)
hela söndagen låg jag & tobbe bara i sängen o hade myyys.. tittade på film efter film.

& igår var jag & sara på väla.. fick ett par fred perry skor med mej hem för typ bara 800 kr,
haha lungt, här skiter man juu pengar.. ;O ;) och en handväska, plånbok. najs ! behöver ju absolut inte det ? ;D
men det blev även mcdonalds för oss tjuggeballar & en hel del praaat! mkt trevligt. sen hem, softade..
sen slutade mitt hjärta jobba, så då blev det film med nille & sara... en komedi som ja bara skrattar  åt hela tiden ! tihi.
aja,  mkt trevlig helg.



på fredag är det begravning för johan.. kommer bli svinjobbigt, men tur har jag daniel vid min sida hela tiden. vi får trösta varandra.. älskar dig, brossan! du är guld värd för mig.



Kommentarer
Sara

tack för shopping rundan :)

2008-09-10 @ 20:52:39
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0