HEJA HIF !

igår blev det fotboll för hela slanten.. åkte in och såg matchen med sara, som aldrig varit på en hifmatch förut ! :) men fyfan vad roligt vi hade. . vi var taggade som fan, skrek & hejade som aldrig förr. vilket gav resultat, är cphes. ;o men vad gör man inte för hif ! men tack för en jättemegarolig kväll, sara ;p    lätt att vi ska göra om det. hahaha !

vaknade upp med min älskling bredvid mej, finns inget bättre ! tog bussen vid 12, åstorp nästa. gick inom och kollade på soffan som jag KÖPTE :) tjoohej.. är superglad att jag äntligen hittat en soffa. malin & fia hängde med mej.. för visst var det allt ett mysterium töser att vi sprang på varandra i bjuv alla tre ;) men roligt såklart. . sen var det upp och käkade en varmpanini. ett måste när man är i åstorp! ! sen fixade jag naglarna. . & hälsade på bror min! :) hängde med malin till hennes mamma i stan och fikade, sen till petri på ett möte.. visst ställer man upp! ;p sen en mkt händelserik och ytterst klantig hemgång.. vi skulle köra ut från sjukhusets parkerings hus men glömmer att betala innan, klanthuve alla tre. haha! stoppar in biljetten men bommen går ju inte upp.. paniiik! den åt biljettfanen med så fick inte tillbaka den juu.. vi är FAAAST .... haha ! jag och malin fick ringa upp jävla kundtjänst innan dem fatta problemet ... aah myyy gaaad! haha. menmen, sånt är det vi löste allt till slut iaf ! ;D   men rätt roligt.. malin följde med mej hem, så nu sitter vi här. tog oss en härlig promenad hem till mej. det var jättegott, hann me d massa skitsnakk på vägen med. ;D hahahaha ! jaja, nu är jag jättetrött... ska packa massa imorgon efter jobb/ väla .. ska ju på äventyr med josse & tilda ! :) ska bli skojj.. sen kommer min älskade thobias till mej.. blir en lugn helg! :) skööööönt..


nej, nu har jag skrivit massor... godnatt på er !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0