detta.

Hejhallåja.


jag hoppas verkligen ni allihopa inte är som mig. finns nog ingen som slösar så mkt pengar som jag gör. usch! sitter hemma nu med värsta ångesten.. men vafan, man får väl tänka att man är värd det! :)

jag & fia på jobbet gick inom den nya affären och kollade innan idag.. blev lite fynd där. sen hämtade josse & tilda mej vid ett när jag slutade. inom affären igen :) fick med mej 2 par trosor.. alltså fynd igen! haha. sedan begav vi oss till väla. åt mcdonalds. sedan ännu mer shopping! hittade ju massa fint.. då ska man väl passa på att handla, eller hur ?

iaf, haft en mkt trevlig dag.

är väldigt hostig och snorig, vääääldigt jobbigt kan jag berätta. men älskling kommer till mej senare så han får ta hand om mej ; ) tror massa kärlek är ett bra bot. hihi ! älskar honom massa. <3


detta är en saga utan lyckligt slut ? !   ruskigt bra låt!


hejdå på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0