CYKELFANSKAP ! !


Idag har jag jobbat med min kära josse... Alltid lika skoj! Tycker om dej gumman.. Iaf, min jobbekompis som heter PER & är ända killen på vårt jobb.. (stackare) ;) fixade min kära cykel idag.. den har klabbat som fan nu sista veckorna, cp! men han var snäll och meckade med den idag & nu funkar den jävlar i det ;p hahaha.. men det värsta är, han plockade bort frambromsen för det var den som var problemet & jag använder ALLLTID den.. mohhaha, så det var rätt roligt när jag skulle cykla hem ;O men jag överlevde ! bra va? hahahahha.. :) rätt skoj.



nu ska jag stryka tvätten sen igår & stordstäda, fyy vad jag är duktig :)



hejdå..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0