who's that girl

godmorgon.

då är det dax för frukost och sedan en dusch, min älskling åkte för en halv timme sen. han skulle in och se hif ju ! vill oxå, men en annan måste ju jobba ; /   pengarna behövs nu till jul ! får tänka så...
haft en jättemysig helg, bara tagit det lungt. kan ju meddela att det behövdes, mina 4 sjuka hemmadagar har varit en pain in the ass. men ändå givande!? yes, så är det faktiskt. . i fredags när tobbe kom, hängde sara & emma med upp en runda och tog en cigg med mej (: alltid lika trevligt. sen blev det film för mej och älskling och massa mys! det tycker vi om. . (:     och igår jobbade jag ju , efter det hem slappade i soffan . sen hjälpte tobbe mej att tvätta lite. och under kvällens lopp hann vi med att laga middag, gå en runda, och se 3 filmer (: skräckisar, verkligen underbart ! moha . jag är ju absolut inte rädd? ; O men så mysigt att få krypa närmare thobias (; hahaha..  

ikväll ska jag jobba med min svenne (; alltid lika skoj, hon är underbar min malin ! jag tycker om henne, vi har precis samma humor och humör ; P    haha, underbart !   


Ha det bra, nu kallar frukosten. (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0