Utkast: det börjar ...

det börjar bli jobbigt att vara sjuk såhär ofta. vaknade imorse, ännu värre med näsan, öronen och halsen. snälla, jag har inte tid att vara sjuk & gnällig?  måste jobba, jobba, jobba och fixa allt annat! 
har även min jättejobbiga vecka då jag jobbar 8 dagar utan en ända ledig dag, inklusiv 2 nätter ! svinjobbigt, och lite förskyldning på det gör absolut inte saken bättre ? usch.

från det ena till det andra, börjar ångra som fan att jag inte följer med mamma och dem till thailand nu i dec, tänk bara 2 veckor med sol, bad & mys? usch, vad jag ångrar mej.. tittar på Top Model nu och dem är liksom i thailand ! svinfint. . men nästa år blir det lätt en resa dit ! förutom vinterresan till kläppen i januari, men det jämnar ut sig! visst? och sen är det nästa lyxigt att åka på två semestrar? ... dax att börja spara pengar, elin? haha !

yes, whatever.. 

det löser sig alltid.


just nu längtar jag till helgen, på fredag kommer thobias. blir att kolla skräckisar och bara vara ! älskar det, finns inget bättre än att få ha honom nära. uppskattar varje minut som jag får vara med honom. han gör mej till världens lyckligaste och det hoppas jag han vet.. försöker visa det och hur mycket jag älskar honom ! för det gör jag verkligen. han är något speciellt! <3

nej, har jag gnällt tillräckligt hur synd det är om mej? usch, jag mår verkligen skitkasst.

hehe.


blev hemskickad av jobbet idag, hann vara där 1 timme, hade feber och mådde allmänt kasst. hela kroppen känns som speghetti typ. tråkigt! så nu är man hemma och ska vara hemma imorgon oxå. vila ut mej, gick inom apoteket köpte mej en temp ! ! och sen inom netto och handlade lite kräm så jag får nåt i magen, har egentligen ingen aptit. menmen, seya !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0