tankar

just nu är det många tankar i mitt huvud. .
allt är rörigt & förvirrande !



idag blir det lungt för min del, jobbat till 12. sen promenera jag inom bokaffären och köpte mej en rosa bok som jag ska börja skriva lite i, det ska nog hjälpa !  (:   sen hem och nu sitter jag här och dricker coca cola !    pausar lite för sen ska jag bege mej till träningen och därefter sola. ser jag fram emot!   

jag saknar min käre pappa, han kommer hem från prag idag. får ta mej dit i veckan och hälsa på för han är värd en jättebamsekram <3 ... älskar dig !    och min bror har fått lägenhet, så den får jag oxå titta inom när jag är i åstorp nästa gång. hehe ! hela min familj är guldvärd.

nej, nu är det Oprah , handlar om droger ! intressant, en som drogat sen har var 11 år och kommit ifrån. han insåg inte att hans missbruk kunde sluta med döden. . . . . .





                                                                                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0