omvandling

japp, för det första så har jag tvättat idag. jobbigt, men det värsta av allt var när jag sprang upp och ner med alla jävla kartonger som stått här sen jag flytta in. svetten typ rann av mej när jag var färdig, så det fick bli min träning idag. haha ^^ smart va? men kände att det gjorde skillnad iaf. när jag var färdig med allt spring så fick jag besök, danne och henke kom hit och åt. jag bjöd dem på mat, spaghetti och köttfärssås. mums! sen hjälpte dem mej att få upp lite tavlor och hyllor med mera. så nu är här jättefint, äntligen. allting tar tid men det har fan tagit månader för mej att fixa detta! haha. men nu är det gjort. underbart ! blev en rejäl omvandling kan jag säga. (: så fint så.
nähe, nu sitter man framför tvn och här, rätt tråkigt. vill ju vara med min älskling, saknar honom så det gör ont. ;( men nu är det bara 2 dagar kvar tills vi ses. och imorgon ska jag jobba 8.30 - 13 ! härligt, sen blir det träna en runda sen kommer fia, så ska vi ha filmkväll. mysmys! jaja, kära vänner nu ska jag fortsätta titta på "du e vad du äter".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0