Nothing else matters

Nu är det kväll och underbaringen Malin är hos mej. Vi hämtade mat från kinesen och köpte godis. Softat genom dagen / kvällen faktiskt. Sen blev jag jätteglad, Thobias och Sara kom och överraska oss en runda innan. Så gulligt ! (: Fick massor med kramar och pussar av min älskling, saknar honom redan. Det är så tomt utan honom! ;(  men på onsdag ses vi igen ;D men först fika och shoppa med malin en runda på familia. mysmys!  jobbar natt imorgon och jag känner inte riktigt för det. :( men bara att bita ihop och se glad ut sedu. Sov gott folk's !


Malin , tack för allting. du är en sann vän ! jag älskar dig.


Och, tobbe min underbara älskling. du är det finaste jag har, mitt allt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0