Mysmys.

Hejhej.

Då var man hemma igen, blev en välatur med josse ju. Käkade graffitti (: mums. Hittade såklart inte mer än 1 julklapp :o tråkigt. och absolut inga julsaker ! ! men som det ser ut nu kanske vi beger oss ut på lördag förmiddag igen, i jakt på julklappar. haha! ;p VET NI VAD ? Jag shoppade ingenting till mej själv.. kryss i taket, elin. aja. nog pratat om det! har haft jättetrevligt idag. ;D

Nu sitter jag hemma framför tvn, bytat om till myskläder tagit fram nötterna som jag köpte på tasty house och hällt upp en underbart härlig cocacola. det är livet !


Längtar tills imorgon, då får jag träffa min älskling. Älskar dej, thobias!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0