livsfarligt.

haha ja det kan man lungt säga. jag håller på att slå halft ihjäl mej när jag är ute och går, halt & jäkligt. hehe! som bambi på hal is ungefär. ;) illa!  jobbade natt igår, innan kvällsmaten tog jag, fia och nina oss en lång promenad var av jag höll på att ramla ett antal gånger. ;p gick inom Nova oxå, klädesaffären här i klippan för er som inte vet ! ! fick med oss vars ett par jeans. skitsnygga för en billig peng. (: sånt ska det va, visst? det blir inget familia med malin, hon är sjuker gumman! snyft. men funderar på att åka ut där en runda ändå, sen tar jag samma buss som  tobbe hem till honom <3 massor av kärlek till den underbaraste killen i hela världen. jag älskar dig.

Nu ska jag skutta in i en dusch (:



hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0