julmys,

jag är verkligen inne på att det börjar närma sej jul. som jag längtar, åkte bussen från billesholm till bjuv innan när jag skulle ta mej hem. . folk har redan börjat pynta med julsaker! så mysigt. nu är det bara jag kvar som ska försöka köpa lite mer julsaker. men har ju ingen aning vart? hittar inget snyggt. ;(  men iaf här är en som längtar till allt julmys (: tihi.

har precis ätit lite nudlar och tittat våra bästa år. ska fixa lite med kläder nu, sen byta om och promenera bort till jobbet! sen imorgon kommer ju min  älskling. ih ! ♥






Kommentarer
anneli

Gud, känns som att det är på tok förtidigt att pynta till jul redan. Var ju nyss sommar ;O

2008-11-13 @ 13:38:08
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Sussi

Advent, lucia sen klappar julen på dörren!

2008-11-13 @ 13:45:56
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0