det går inte över.


tillbaka till detta eviga tjat om att vara sjuk! hur rolig är jag på en skala? men blev hemskickad idag från jobbet, febern är tillbaka . . och jag är allmänt deprimerad ! när man är sjuk är ingenting roligt. så nu ligger man återigen på soffan, och kollar tv. allt detta får mej att längta ännu mer till imorgon när min älskade tobbe kommer till mej ! och det ska bli så mysigt för han har lovat att ta hand om mej. *blink*   han är så gullig.    ♥ 

funderar på att gå till affären och handla något, är jättesugen på allt känns det som !  tycker faktiskt att jag förtjänar något gott. .  (:    visst?


då tackar jag för mej. hej !    .... ω


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0