i wanna.

dricker mitt morgonkaffe nu och har sovit min skönhetssömn. tacka gud, det hjälpte. mår bättre idag ! febern är borta MEN är fortfarande kass i halsen och öronen. ; / jättejobbigt. ska bege mej in till stan om en timme, till frissan. kunde ju inte avboka för då lär jag inte kunna klippa mej på år & dag. yes, så är det ! men sen blir det hem och fortsätta hålla soffan sällskap och knapra panodil typ?. .

vill lägga till att att jag saknar min älskade thobias till tusen. :( du är mitt allt, hjärtat ! älskar dej jättemkt.


och malin, du är en vän som ingen annan. jag kommer alltid ställa upp för dej till hundra procent. tveka aldrig på vår vänskap. den är hård som sten <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0