godnatt!

jobbat til 22, kollat lite tv och nu tackar jag för mej. hör sängen kalla ! blev duktigt irriterad på min jävla internetbank, den kan dra långt åt ..... men nu har jag fått iväg min sista räkning iaf med många fula ord ! ! ! 

jobbar 8 - 13 imorgon, sen är det äntligen min lediga helg.
ska inviga helgen med gymmet efter jobb, sen solning om jag hinner,
annars solar jag nog på lördag. tihi !
thobias kommer när han slutat jobba imorgon,
sen blir det nog en bio vid 19 tiden.
massa mys. <3
sen hem och sova, för på lördag är det gåsamiddag hos min släkt.
alltid lika gott kan jag säga. (:   mumsmums.
efter det ska jag och älskling partaja lite. (: ska bli skoj.


Sov gott !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0