galenskap

haha, ja så blir det alltid när man är med malin. som sagt vi drack lite vin och hade jätteskoj!   (:   hälsade på brossan en runda innan vi åkte hem oxå !  han hade fått jättefint i lägenheten. .  igår pratade jag med en gammal vän som hållt på med droger och skit. men tydligen har han kommit ifrån det nu, och kämpar för att klara det! när vi pratade så berättade jag hur stolt jag var över att han tagit det steget och att jag är jätteglad för hans skull. för han är verkligen värd ett ordentlig och lycklig liv. när vi pratat klart och lagt på,  fick jag ett sms , verkligen kul att du tycker det, det glädjer mej att få höra det!  här märker man att det uppskattas, min tanke.

aja, slutsnakkat om det. ikväll är det jobb som gäller, sen ska jag åka hem till min älskling tobbe och sova där till torsdag. men imorgon är jag ledig och då ska jag och jossetosse på bio & käka på graffitti. som jag lääängtar ! (:


lalala, nu ska jag göra ngt annat! (:

    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0