dreams.

jag tog mej en rejäl sovmorgon idag. och kan berätta att det var jävligt skönt! malin ringde och väckte mej, men det var för hon behövde prata. och såklat ställer jag upp <3  

sen blev det en kopp te & morgonciggen. (:   nu sitter jag här , tittar lite tv för att vakna till ! haha. blev inget jobb idag heller. febern är inte borta! ; /    blir galen. . men ska iaf städa bort alla dammråttor som gömmer sej lite här och var idag. sen det vanliga kolla lite mer tv, duscha och handla så jag kan få i mej lite mat! och godis ska jag nog handla idag med, min älskling kommer ju ikväll och då blir det skräckfilmer för vår del. (: och vad är inte gott till de, jo godis och coca cola! ;  ]    mums.

vaknade först halv 6 imorse, av en jävla dröm. helt skadat ! fattar inte hur man kan drömma så hemkst grymma drömmar, blev förfan rädd för mej själv när jag vaknade ; O hmm..   men som tur va, kunde jag somna om! ^^


                                              
                                            älskar dej  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0