Åstorp!

just nu befinner jag mej i åstorp, är på pappas jobb (; väntar på fia ska ta bussen från väla och så ska vi hem till mej.
blev lunch med pappa, danne var ute på jobb. men träffar ju honom på lördag (: allt är typ färdigplanerat till lördag nu, blir lite förfest hemma hos mej med töserna. fettbra ! sen tåget till åstorp , sen feeest ;p ska bli skitskoj. vi blir ett riktigt roligt gäng som ska partaja! naajs.. (: var ju inom klädholken och Linda är för snäll, fick med mej en väska, armband och en skjorttröja typ, svårt att förklara. men det var jättefint. TACK ! nu ska jag dammsuga lite på pappas jobb och fortsätta vänta på fia <3 ....


dennis springer här och gnäller varför jag inte skriver att jag åkt runt med honom innan idag, haha ! tönt.. han körde mej upp till vitavillan för att hämta mat sen tillbaka igen för det regna (; HAHA !

btw mina naglar blev jättefina, provade på ngt nytt (: kommer in bild sen.


höres !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0