Äntligen fredag.

Brukar inte säga så ofta ? men idag är det verkligen ÄNTLIGEN FREDAG. har längtat till tusen efter helg. ikväll bär det av hem till Frida. öl & spel med mina töser. underbart! sen imorgon är det ännu MER fest. härligt ^^

känner mej som fjorton svåra år när jag skriver men är lycklig till max. har så underbara vänner ! (: yesyes.

fia är hos mej nu, vi har varit på systemet och fixar en vinare till imorgon. gottit! & så lyssnar vi på joddla. dem är bra dem. (: nepp, nu ska vi mixtra med musik sen göra ve oss. tack och hej !


imorgon träffar jag min älskade thobias. <3 han är underbar min älskling.



jag, frida och josse i somras <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0