Tjock i halsen

Är hemma från jobb nu, blev lite senare för Mamma kom en runda. Träffar ju sällan henne så vi snakkade lite. Ska strax hoppa in i en dusch, sen hämtar Josse mej, ska till Familia och handla lite sen uppträder Idol-Kevin och resten av gänget där ikväll så vi ska kolla på dem oxå :) trevligt. Vaknar på jobb imorse och är helt jävla tjock i halsen, jag hatar det rent ut sagt ! Vill fan inte bli sjuk nu till jul, helvetes skit. ; / Men ska inom Apoteket idag och handla hem lite grejor, får hoppas det hjälper. Sen ikväll blir det slå in lite julklappar, och kolla en film jag fick låna av Malin G på jobbet. Ska ha en sån tycka-synd-om-mej-själv-kväll ! :) låter underbart. Yesyes, imorgon är det lillejulafton, fyy vad tiden går fort asså. Men det är ju så mysigt. Jobbar natt imorron, men goa pengar!

Jag saknar min Thobias massa. ;( Älskar dej !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0