Öl eller film?

Ja, det är en svår fråga. Blev jättesugen på en kall go öl ikväll, typ. Men alla andra ska typ göra annat ! haha ^^
Henke var oxå sugen på en öl ikväll, joinar kanske han? :) Men orkar inte ta mej så långt eftersom jag börjar jobba 8 imorgon. Får se hur kvällen slutar ; P  Köpte ett par byxor och en kofta idag på Nova ! Supernajs. Ska nog ha jeansen imorgon när jag och josse ska dricka vin ! Längtar supermycket .. Först väla, sen hem till mej byta julklappar och göra ve oss, sen börja svina med vinet och sen kanske möta upp älskling och nille och festa vidare med dem ! Skoj. Aja, nu ska jag kolla vidare vad som händer och sker typ. Något skoj blir det alltid. ; P Om jag så ska se film och äta ostbågar ! Moha.


Höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0