Måndag

Ny vecka, nya tag.


Helgen har passerat fortare än vanligt faktiskt.

Fredag; Åkte in till helsingborg vid halv tre, mötte upp Sara. Stack till Gecko, hon piercade tungan :) Sen körde vi inom Familia och kollade läget. Blev lite handling på City Gross. Därefter till Billesholm, käkade kvällsmat sen körde Sara mej och Tobbe till Klippan. Blev mys med min älskling på kvällen, idol och film :)

Lördag; Upp tidigt, jobbade 8-15. Sen hem och kollade lite prisonbreak med mitt hjärta. "Varvade ner lite". Sen tog vi oss en härlig promenad till Storköpet och handlade lite. Det var skönt och gå en lång runda. Sen blev det hem, danne hämtade oss vid halv sju. Körde in till Mams och åt mat, massa mums. ;p Började även kolla Stjärnor på is. Drack kaffe efter maten och snakkade lite, hämtade även hem lite skidkläder som jag får låna av mamma :) snällt. På vägen hem körde vi inom Pappa. Hämtade julgranen o så! Sen orkade vi inte för mkt jag och älskling.. Var hemma halv elva typ! Kollade en film, sen in o la oss. Vaknade tio i fyra av att jag grät, skitont när jag kissar. Första tanke, urinvägsinfektion igen. Typiskt ! ! Slutade inte göra ont och tårarna bara kom. . Thobias tog verkligen hand om mej, ringde danne han fick köra oss till Akuten.. Väl inne där hände inte för mkt, dem skicka hem oss igen för jag prioterades inte som ett "akutfall".... Sjukt, pissar man blod så är det väl förfan akut ??? Jaja, hemma halv 6 igen efter Mcdonalds mat. Skulle egentligen åkt in vid 8 på morgonen igen , till vårdcentralen brevid akuten. Men sket i det, kurerade mej hemma så gott jag kunde ! !

Söndag; Jag och älskling vaknade på soffan eftersom jag inte kunde sova direkt, så vi kolla film o somnade där. Sött. Gick upp och började fixa med granen, den blev gudomligt fin :) Vi var verkligen ett bra team . . haha ! Sen bakade vi pepparkakor och hade mjölkrig ; D hehe, så mysigt. drack julmust gjorde vi oxå ! gott. sen blev det en promenad i byn och hämtade kinamat. stack hem och åt, sen begav jag mej till jobb. hade natten! gick bra trots smärta ! ! ! !


Och idag ;

Slutade jobba ett. Gynundersökning tjugo i två, gick jättebra. Sen gick jag hem, packade upp nattväskan. Begav mej till jobb igen. Mötte upp Josse, hon var så söt idag och följde med mej till doktorn, fick en akutid idag liksom. Fick penicilin, jovisst var där urinvägsinfektion och helt kasst att inte akutmottagningen kunde hjälpa mej? ;S yeye. Efter allt i Åstorp ställde vi in kursen mot Väla. Mitt lilla ljushuvud kom på den smarta idén att fixa lite fler julklappar :) Hon är smart dendär Josephine... :D Det första vi gjorde var att kränga donken. Mumsii! Sen gick vi sisådär tre timmar, men mycket goda resultat. Hittade många julklappar, skönt som tusan. Sen hittade vi lite till oss själva med ;p hehe! En jätterolig Välatur med josse. Tack goms ! Nu är man hemma och sitter här. Ska upp tidigt imorgon, tvätta klockan sju. puhh! sen jobba halv tre till tio.. kämpigt! menmen, nu ska jag göra annat. Hejsvej !

Älskar dig, thobias!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0