Måndag

Hostar snart upp mina lungor och allt annat man kan tänka sej ha i sin kropp! Fyfan för denna förkyldning. Näsan rinner, huvudet värker och det är snart nyår? Snälla, lite bättre kan jag väl få bli. Väla vistelsen igår var jättemysig, kom in lite efter 10, värsta flytet fick en parkering direkt nära ingången dessutom :) perfekt. Inget folk alls, hade väntat oss värsta kaoset ju. Gick inom Ginatricot, hittade ett par jeans :) behövs. Sedan gick vi faktiskt bort och åt mat, och det gjorde vi helt rätt i, nada folk. Så härligt! Sedan blev det ännu mer kolla runder, vi hittade vårt topp/överdel till nyår nu både jag & josse. Kanonbra :) Så nu kommer vi vara jättefina, haha. Efter Väla körde Josse mej till Billesholm igen. Mös lite med min älskling, sen kom Daniel och hämta oss. Körde hem om mej för att fixa lite grejor, sen till Pappa och åt Tacos. Mums, det satt som en smeck. ;p Efter middan blev det film & godis. Sen tillbaka till tobbe och somnade gott.


Idag blir det kanske lite skridsko i helsingborg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0